utorok 30. októbra 2012

SHIT happens in clothing


Pre tento príspevok som si vybrala zopár obľúbených kúskov z poslednej doby. Tričko s výstižným nápisom som objavila v sekáči za pár eur, taktiež leopardiu kabelku alebo skôr ruksak je môj obľúbený doplnok z druhej ruky. Opasok a ružové topánky sú tiež moje úlovky. Jednoducho ja milujem sekáče:)
Koláže z obrázkov si robím už od 14 rokov. Výstrižky z časopisov mám všade po izbe, na zošitoch. Na základnej a strednej škole som ich mala polepené na lavici, na zošitoch. Z vystrihnutých FASHION obrázkov mám doma dva veľké obrazy, ktoré sú dobrým doplnkom v mojej izbe.  Vyzerajú fajn aj po niekoľkých rokoch. Móda sa stále mení, ale keď sa po nejakom čase opäť pozriem na koláže, napríklad v spomínaných obrazoch z pred pár rokov, tak je v podstate rovnaká a veľa vecí je IN aj teraz. Keby som mala každú sezónu meniť koláže, tak asi nič iné nerobím len strihám časáky:)










Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!