piatok 1. marca 2013

Addiction of Saturday Night vol.8

Takže po dlhšej dobe som si dovolil niečo opäť pre vás pripraviť. Tento rok premiérovo, ale celkovo v poradí 8 diel Addiction of Saturday Night. Medzičasom vyšlo pár nových CDs, takže sa nám to zas začína hromadiť a ja mám dosť materiálu, ktorí vám dropnem.

Dúfam, že ste nový rok začali úspešne, prestali ste fajčit, ako ste si na silvestra slúbili, schudli ste minimálne 15kilo a minimálne pol roka nepijete. My už čo to od januára na blogu máme postnuté a usilovne sa pracuje na nových veciach. Do budúcnosti môžete očakávať nové fotky, novú hudbu, chystá sa aj ďalší hmatatelný materiál, aby si nás registroval aj mimo obrazovky, do ktorej práve pozeráš, nové grafiky,...Bude toho mnoho, takže treba to tu sledovať. Vieš ako... šak nech máš prehlad trochu, né? Tento aktuálny novoročný odstavec 1. marca môžem úspešne ukončiť.

Priznám sa. Som v robote, ale hlavu mám už zhruba o 25km inde. Je piatok a ja som už definitívne preladil z pracovného tempa na tempo víkendové a jediné na čo sa zmôžem je vybrať hudbu, ktorá mi spríjemní dnešný a sobotný večer. Takže vypínam mail, photoshop, počítač, rozum a prajem vám pekný ničím nerušený víkend. olé, hybaj sa baviť

KENDRICK LAMAR - SHERANE AKA MASTER SPLINTERS DAUGHTER

  

A$AP Rocky - Goldie

 

Disclosure - White Noise ft. AlunaGeorge

 

Hot Natured Feat. Ali Love - Forward Motion

 


Drake - The Motto ft. LIL WAYNE, Tyga 

 

Published by Mr.A

 

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!