utorok 19. augusta 2014

2 days in Brighton

Tento víkend som bola pozrieť Brighton. Nebola som tam prvýkrát, pred pár rokmi som tam bola na jazykovom pobyte, ktorý mi dal všeličo okrem angličtiny :D, takže som si rada oživila spomienky na toto miesto.
 

S @luciq sme sa na poslednú chvíľu rozhodli, že tam ideme. Tomu zodpovedá aj fakt, že sme kupovali lístky vo štvrtok o pol noci, išli sme v piatok na obed, bez ubytovania. Jediné, čím sme si boli isté, bolo stretko s Dávidom, ktorý sa v Brightone nachádzal (vlastne on bol dôvod návštevy). 
Po veľkom zhone stihnúť vlak z LND, sme našťastie všetko zvládli , po ceste, vo vlaku som hľadala nejaký hotel, ale nakoniec sme naše ubytovanie vyriešili nad naše očakávania. Po vystúpení z vlaku, v Brightone, sme sa zorientovali kde, čo je. Vedeli sme približne kde chceme bývať, tak sme sa vybrali k hlavnému bodu, a to k Brighton Pier. Medzi zastávky ako zmrzlina- salty caramel (musela byť), pár selfies, stále bez ubytovania, som zbadala hotel, ktorý by nám svojim umiestnením vyhovoval (hneď oproti BP). Suveréne sme tam nabehli, spýtali sa a čakala tam na nás posledná izba :D 
Bolo výborne, spoznala som ďalšieho skvelého človeka, s @luciq sme mali veľmi pekný, spontánny víkend. Ako inak, sme boli pozrieť miestne sekáče (opäť som neodišla na prázdno), obchody, cdčka sme si nakúpili a spokojné sme odišli späť ¨domov¨.

Photo& edit ME












Some random photos:







iPhone photos:









My Brighton stuff-->> Skull shirt- Your Eyes Lie / DIY shorts / Nike Socks / Seconhand (Topman) black sweater & silver ring/ 
PAY.back- snapback / Stella McCartney bag / Marc Jacobs sunglasses / 
FOOTSHOP- Nike shoes

8 komentárov :

  1. neskutocna camo parka! big like!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné fotky, taky bych se tam jednou chtěla podívat!

    Lucieswlife

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ...celkom fresh, fajn foto ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ahoj prosím ťa ako si spravila tu hornu lištu kde máš socialne siete ?:

    OdpovedaťOdstrániť
  5. bože, to je nádhera!

    Zvu tě na mou giveaway: http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/08/tights-giveaway.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vidim ze si to tam uživaš! to je superske :)

    www.donnaiveh.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!