štvrtok 4. septembra 2014

2indahouse x FOOTSHOP

Ako som spomínala doma som nafotila nejaké posty na blog. Tento vznikol v Bratislave na ¨Šafku¨, kde sú od tohto roku kontajnery s dizajnovými obchodíkmi. S N. sme išli okolo, tým, že som tam ešte nebola, sme si to pozreli a hneď aj spravili pár záberov.

Na sebe mám bomberu, ktorú som si kúpila ešte rok a pol dozadu, v sekáči asi za 2e. Vtedy ma nikto nechápal, čo mám na sebe a dnes? natrafíš na ňu v každom shope :D Možno si ju pamätáš z tohto postu.   
Tielko Pes v núdzi objednávaj už len pre to, že podporíš psov, ktorí sú žiaľ odkázaní len na tvoju pomoc. Ja mám na sebe pánsky strih.

FOOTSHOP mi zabezpečil moje nové červené lásky, v ktorých pomaly aj spím.

Photo by nikola cemanova / edit ME









Bomber jacket- secondhand / Shirt- Pes v nudzi / Sneakers- FOOTSHOP / Bag- Céline (vintage) / Watches- Diesel / Silver, gold Ring- H&M

5 komentárov :

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!