nedeľa 30. novembra 2014

Queens in da LDN


Pred dvoma týždňami si partička z Queens spravila pracovný trip do Londýna, predpokladám, 
že všetci viete o kom je reč :) a ak náhodou nie, pozri TU


Yaksha ma oslovil, či si nenájdem jedno poobedie čas a nepoukazujem nejaké zaujímavé obchody 
v LDN. A tak som ich povodila kade tade, len nie som si istá, či mi oni nepoukazovali viac shopov, 
ako ja im :D Minimálne, čo sa týka tenisiek áno.
Najviac som si užívala návštevy v teniskových obchodoch s nadšencami a môžem napísať, 
že aj s odborníkmi na tenisky. Za pár hodín strávených behaním po všetkých londýnsky 
sneakers shopoch som sa celkom priučila niečo nové o teniskách. 
Od toho momentu tenisky beriem s väčšou dôležitosťou,... )) Bol to super strávený deň.
Victoria's Secret bola len medzi zastávka, na nákup darčekov, pre svoje polovičky :D 
a my ostatní sme si tam spravili menší photoshooting.

>> 4.12. - Praha / 5.12. - Bratislava --->> ILPP trip / Black Dave, pozri video.



















Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!