pondelok 15. decembra 2014

Lunarelite


V poslednej dobe nepridávam posty, tak ako by som chcela, ale mám lenivé, predvianočné obdobie. Hlavne táto zima a skorá tma mi obzvlášť nevyhovujú. Takže som vôbec rada, ak sa s dávidom zosúladíme a máme obaja voľno. Ťažko pre blogera, keď nemá pri sebe stále niekoho, kto ho bude fotiť :D

Tento týždeň letím na SVK, takže sa teším na všetky stretká, plánujem ísť do Prahy (popozerať či sa niečo zmenilo odkedy som tam bývala :D), Silvester a nejaké dobré party v kluboch, ktoré sa nezatvárajú o 2-3 ráno (hrozné v tomto Londýne s týmto), taktiež idem na jednu svadbu do Brna, na ktorú sa špeciálne teším.

Musím sa s jednou vecou pochváliť,... pred pár dňami mi napísalo dievča, zhodou okolností 
z Prahy, že pracuje na svojej záverečnej práci, na vysokej škole a rada by do nej zahrnula aj mňa/ blog,... som za to veľmi vďačná. Možno to znie ako klišé, ale celkom dosť to pre mňa znamená, blog je moje srdco :)

Are you ready for Christamas? Have you done your christamas shopping yet? I do have lot of planned for this Christmas holiday but I will also make sure to relax, eat, bake and of course to watch a planty of telly. After Christmas Eve I am planning to visit Prague. The city has a very special place in my heart as I used to live there for two years. 
Also one girl who is currently studying in Prague asked me if she can write her final university work about my blog. It means so much to me 😊. 
I will be back to London in three weeks peeps.

Photo david stolarik Edit Me







Faux fur coat- Chick.sk / Leather Jacket, White Shirt, Jumper- vintage / Trousers- Zara / 
Sneakers, Nike Lunarelite SkyHi sneakerboots- Sneakersnstuff.com / Gloves- Armani Exchange / 
Sunglasses- Victoria Beckham / Bag- Stella McCartney

Bonus s @luciq ! girlfriends



8 komentárov :

  1. Super outfit do detailu! :))

    Vladies

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skladám svoj imaginárny klobúk pred tebou a tvojim vkusom :) a že aj tie škaredé tenisky vieš na sebe predať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D, ze skarede, su najkrajsie,... teda pre mna a este asi pre 3 dalsich ludi :D inak su vsetci mimo, haha.., ale nie, DAKUJEM <3

      Odstrániť
  3. Dokonale, ako vzdy! Uzi si to doma :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano ano uzijem, na pecenie kolacov najviac ;) dakujem

      Odstrániť
  4. Ta mikina a barva kalhot, paráda..
    A Praha je pořád stejná =D, jen se v ní míň a míň mluví česky/slovensky.. =/ Třeba se někde potkáme =D

    Michael
    www.ontheleaf.net / facebook

    OdpovedaťOdstrániť
  5. superske a ty si celkom hezke devče :D

    www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!