streda 29. augusta 2012

Uprising 2


Fotky z dalsieho dna na festivale Uprising. Druhy den, hodnotim pozitiivne. Boli sme aj na koncerte Mojej Reci.. wueej:)
Sobotka bola taka trochu nakupna a ochutnavacia:) Mr. A ma obdaroval krasnymi naramkami z Tesca na Zlatych, velmi sa mi zapacili take blyskave do oci (vid. foto), potom take nausnicky od takeho chlapca mileho a zrkadielka aj pre moju sister Romi a v neposlednom rade aj odznaky, jeden mam aj na foto - ten stymi krizkmi. Pochutnavala som si aj na jedle, ale pani s trdelnikmi ma nahnevala lebo trdelnik bol studeny a nie taky ako som sa tesila cely den, ze si ho dam:( NO nevadi, festival stal zato...

A z coho mam velku radost tak si nas odfotila na svoj blog (ale aj eshop) NEMAM CO NA SEBA! http://www.nemamconaseba.blogspot.sk/2012/08/festival-fesn.html  Poslende dve foto dole.







































Shirt- Jana Gavalcova, Short- Vintage (Gap), Shoes- Zara, Bag- H&M, Bow- Zara, Bracelets with dog- http://pesvnudzi.sk/viac/beneficna-burza/, Black scarf- Vintage

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!