piatok 14. septembra 2012

Addiction of Saturday Night vol.4

House je síce fajn, ale až na pár vínimok ho môžem počúvať len dva dni v týždni. Určite vieš ktoré dni myslím, tie na ktoré sa najviac tešíš, samozrejme ak nési workoholik a nehoníš si v nedelu, že ešte raz sa vyspíš a je pondelok.
Rozhodol som sa že dnes si dáme troška HIP-HOPu. Som z generácie detí, ktorá na ňom rástla, síce vtedy mal trošku inú podobú ako tá, ktorú vám dnes ponúkam. Ale som si istý že radšej chceš v klube počut skôr Nicky biač Minaj ako Názov stavby (ale chcel by som aj to vyskúšať :D).

Počasie je čoraz jesennejšie, vlasy mám stále dlhšie a som si istý že ty potrebuješ vypadnúť ďaleko preč z tvojej hlavy. Skús si to dať a ser na predsudky! jeáá? konečne piatok


Nicki Minaj - Beez In The Trap (Explicit) ft. 2 Chainz

Na ňu si musíš spraviť vlastný názor

 


Jay-Z & Kanye West - Niggas In Paris

Toto by malo hrať všade, na koncerte v Paríži si to dali 11 krát za sebou...iba? 



Kanye West - Mercy ft. Big Sean, Pusha T & 2 Chainz

Velmi zaujímavý klip, lamborghini mercy!



Kanye West - Clique ft. Big Sean & Jay-Z

Najlepšie na koniec, Yeezy je proste Yeezy. Cruel Summer čakaj 18-teho sept. 2012



Published by Mr.A