utorok 2. októbra 2012

Blšáák style and my Darling


Takžee konečne nový post. Mr. A ma bol navštíviť v Prahe. Dali sme si pánsky shopping (check next post in da blog). Tí páni majú toľko možností, ako sa správne a cool obliecť.. Ja som si bola nakúpiť na jednej akcii (blšáku) v Kokpite, mám odtiaľ ešte jeden zlatý náhrdelník, ale ten niekedy v budúcom poste., ale ten nemám na foto.

Víkend bol viac než súper! Počasie ako vyšité. Maitrea a T.G.I. Friday´s sa nám postarali o naše hladné bruchá. Raňajky v Bakeshope, mňaaam- mandľový croissant je najviac. Chai tea latte v Starbuckse nikdy nesklame a Rassberry pre neho. No čo dodať, príďte ma navštíviť:)
Zajtra na výlet naspäť na SVK, teším sa.








Jacket- vintage (blšák), Shorts- vintage (blšák), Bag- Ch. Dior, Shoes- Miu Miu






Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!