nedeľa 30. decembra 2012

Addiction of Saturday Night vol.7 Silvester special

Hejou lejdís end džentlmens.
Dúfam, že máš už bedničku Hubertu deluxe v chladničke, ic kúpiť tvrdý syr, šunku, parížsky šalát (poprípade vlašský), klobásu na jednohubky, horčicu, nakrájaj papriku na štvorčeky a daj variť aspoň 10 vajec na tvrdo. Samozrejme nezabudni umelé poháriky nech nemusíš zametať vela skla...
Tento rok som nejak extrašpeciál Silvestra neriešil, 21. decembra som úspešne prežil a ďalej som sa nestaral. Keď som už myslel, že na Silvestra budem stáť pred domom a s mojim 64 ročným susedom o 00:00 robiť ohňostroj pre celú bytovku, prišlo jasné svetlo z nebies. Prvé som si myslel že to je Ježiš ejkejej Džízs ejkejej Chesus ejkejej Čávo na nebi a chce sa mi prihovoriť, poprípade zapriať k sviatkom, dokonca sa mi zdalo že držal obálku s 250eurami, ale to je jedno... Nakoniec to bol strýko a zavolal ma na chatu ;), takže už len domyslieť čo si tam pustíme, že? Takže, postup je jednoduchý. Pripravíme si 10deka hip-hopu, 15deka hausu, dochutíme malou zmesou niečoho "dosť párty" aj keď to bude blbosť, hlavné je zabávať sa, že ?

Takže ti prajem v mene 2InDaHouse nech prežiješ rok 2013 v zdraví, v štastí, v láske a mieri. Ďakujeme Vám že na 2indahouse si klikne každým dňom stále viac a viac ludí a to nás na tom najviac teší. Takže aj v novom roku "stej taned", ak rád sleduješ módu a rád počúvaš kvalitnú hudbu. Určite si prídeš na svoje.

Sí jú lejtŕ a ver tomu že pondelňajšia noc bude TOP!

Fuzzy Hair - Yebele (David Tort Remix)

 

Faithless - Music Matters - Mark Knight Remix



Rihanna - Jump (Full Song)

 

Mark Knight - Alright (Original Club Mix)

 

Frank Ocean - Lost



Frank Ocean - Pyramids



Wiz Khalifa - Paperbond



Wiz Khalifa - It's Nothin ft. 2 Chainz

 

Kanye West - Clique ft. Big Sean & Jay-Z

  

Kendrick Lamar - Swimming Pools

 

Kid Cudi - King Wizard

 

Laserkraft 3D - Nein Mann

 

Disclosure - What's In Your Head 

 

Disclosure - Latch ft. Sam Smith

 

 Disclosure - Tenderly

 

Kanye West - Love Lockdown (S.E.A.K. Remix)

 

Jay-Z & Kanye West - Ni**as In Paris



 Published by Mr.A
 

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!