streda 12. júna 2013

Adam Black

Fotilo sa celú noc v najznámejšom parížskom  fotoateliéri, za pomoci špeciálnej tajnej techniky, kedy sa namiesto bieleho plátna v pozadí umiestňuje 27ročná biela pokrčená plachta so žltým nádychom. Za fotky ďakujem celému tímu, ktorí sa o mňa staral, make-up artistke Eve, fotografke Eve, taktiež nemóžem zabunúť na kuchárku Evu, ktorá robí špeciálnu večeru, z ktorej ti nenarastie brucho pred fotením. Aby som nezabudol, tak aj svetelnej techničke Eve a ešte jednej zlatej babe Eve, ktorá mi robila kávu lebo sa fotilo v noci.  Takže tolko k tomu, teraz si to daj.
(Obraz je od Riša a momentálne ho nájdete u mňa v obyvačke na stene, čakal som naňho dlho a teraz je moj!!!)










Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!