streda 31. júla 2013

Great Summer Week

Minulý týždeň bol úplne super, po dlhom čase som trávil noci v PK ("strážil" som byt). A aj keď bol klasický pracovný týždeň, každý večer skôr pripomínal taký pravý letný víkend. Nonstop v SC na jazerách, deň-noc, kúpanie o 1-2 ráno (ale včera najlepšie/najteplejšie nočné kúpanie zatial cez toto leto). Proste bolo fajn, užil som si to a som rád, že môj iPhone hlási ďalšie horúčavy, samozrejme všetci nadávajú a sťažujú sa, ale mneje fajn ;)

No a toto fotenie ten týždeň odštartovalo, myslím, že to bol pondelok. V okolí opustenej, polorozpadnutej haly.
Nefotil nás nikto iný, ako Nika za čo jej opäť pekne ďakujem. Nech sa páči, fotky nájdeš nižšie a pocity
z tohoto všetkého zanechaj v komentoch. 



 






Adam: vest, cap- 2nd hand / trousers- Zara / sneakers- Nike / sunglasses- Oakley
Eva: vest- Diane von Furstenberg (2nd hand) / corset, shoes- 2nd hand / 
earrings- Marni at H&M



3 komentáre :

  1. sluší vám to moc! :))


    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ste skvelá dvojka! a pocity mám z toho viac než kladné

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wau. perfektné fotky! ste spolu úžasní.
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!