štvrtok 31. októbra 2013

HALLOWEEN party dress

Tááák konečne po 2 rokoch visenia v mojom šatníku sa dostali znova na svetlo sveta tieto extravagantné party dress- je predsa HALLOWEEN!
Kúpila som si ich v Prahe v jednom naozaj štýlovom až preplácanom 2ndhande, ktorý sa mi nesmierne páčil, teda hlavne pani predavačka- to čo predávala, to aj nosila ;)
Chystáte sa na nejakú halloween party?


Včera sme boli na prenádhernej prezentácii Isabel Marant pour H&M v Design Factory.
Urobila som zopár záberov s mobilom, pozrite na funpage 2indahouse.
Ja som bola nadšená nielen z kolekcie, ktorá je všade veľmi ospevovaná (má byť prečo),
ale aj z priestoru, kde sa táto akcia konala. A HLAVNE, už sme videli aj krátke videospoty, ktoré sa pre túto kolaboráciu natáčali. Jedným slovom DOKONALÉ.
Onedlho ich budete môcť vidieť na blogu www.tonbogirl.blogspot.sk a dnes si tam pozrite aj nejaké foto ešte z natáčania. Ja som úprimne veľmi rada, že tam mám aj ja jednu foto
(aj sis Romi s našimi láskami J&F).










Dress- 2ndhand / Leggings- Jana Gavalcova / Belt- Salvatore Ferragamo / 
Heels- Marni at H&M / Rings- H&M

1 komentár :

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!