pondelok 11. novembra 2013

Silver backpack aka Majka z Gurúnu

Asi môj posledný takto odhalený outfit, zima už nedovolí nič iné ako veľa oblečenia!
V priebehu minulého týždňa som bola u nás v meste, v seconhande a natrafila som tam opäť na pár zaujímavých kúskov- červené, saténové sako mi padlo hneď do oka, hlavne kvôli kvalitnému materiálu a jeho strihu. A môj neprehliadnuteľný kozmický strieborný ruksak aka Majka z Gurúnu ;) Odkedy ho mám, nosím iba ten!
Vlasy "Miley Cyrus" vznikli čisto náhodne, ale budem si ich takto česať častejšie. Neznášam keď mi  vlasy vejú do tváre (v tomto počasí je to pravidlo) a drdol ma už nebaví!

 A za moje nechtíky môže táto šikovnica z Angels by Alex salónu. My dve milujeme gýč :D








Coat, blazer, silver backpack- 2nd hand / Crop top- Topshop / Boots- Lidl / 
Sunglasses- Marc Jacobs

5 komentárov :

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!