štvrtok 23. januára 2014

LOVEHEADSHOT

V poslednej dobe som si obľúbila nosiť túto pelerínu, ktorú si oblečiem, buď prehodenú cez seba alebo ako mohutný šál! A nie je nič lepšie, v týchto (už) chladných dňoch, ako sa zabaliť do nej.

Ako ste natom s názorom na zvoncové jeansy? Presne také, ako mám na foto v tomto poste...
Zatiaľ som sa stretla s viac negatívnym názorom ako pozitívnym. Síce neviem prečo, (patria medzi mojich favoritov) veď aj krásne tvarujú postavu a vyzerajú nenormálne k vysokým topánkam
(alebo aj k teniskám). Ja som za tieto jeansy nesmierne rada- BabyPhat a z TextileHouse.








 Shirt- Ray Girl & Ray Guy / "Poncho", Jeans- secondhand / 
Bag- Christian Dior / Heels- Pimkie 

7 komentárov :

  1. podla mna bomba! cele to má nadych hippies a paci sa mi to. takze umna palce hore :-)

    www.donnaiveh.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ta kabelka je uzasna!

    Posledne dva dni Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úplne súhlasím s Ivet. nádych hippies. to je presne čo sa mne páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mne tie zvoncové gate neprídu na chuť, ale vyžaruje z toho taká pohoda. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. LOVE THIS! Thought first they were professional modelling shots, you look amazing.. I love the hippy look you have going on here
    Lucy X
    http://www.shortgirlhighheels.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. The leopard print shoes are so cute!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Very cool and class! Hippie chic style <3 <3

    Xxx Cécile
    http://sapetoibien.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!