utorok 10. marca 2015

LFW by disposable camera


Síce ubehli už 2 týždne od London Fashion Week FW15, ale až teraz som sa dostala k fotografiám 
z jednorazového foťáku. Komplikácie z vyvolaním filmu, výlet do Amsterdamu a málo času 
na všetko, keďže využívam všetky voľné chvíle pred odchodom naspäť domov.

S jednorazovou kamerou som nemala žiadne skúsenosti, ak nerátam toto (poloopité) dielo :D, zoženieš ju vo foto službe, drogérii alebo aj tu.Vtipné bolo, keď som tento fotoaparát vytiahla
z vrecka kabátu medzi ostatnými streetstyle fotografmi, ktorí mali asi 5kilové mašiny zavesené
na krku a s tým fotili..., a tak, aspoň som ľuďom vyčarila úsmev na perách pri pohľade na mňa :D

Popravde musím napísať, že tentokrát som nebola z LFW tak nadšená, ako tomu bolo prvýkrát. 
V podstate som si v Somerset House nafotila pár ľudí, zdržala sa 2hodiny, nasala energiu a išla
sa pozrieť do Soho, kde sa nachádzal International Fashion Showcase, exhibícia návrhárov z krajín 
z celého sveta, zastúpenie mali aj Češi. Každá krajina mala priestor na vyjadrenie svojho fashion vnímania prostredníctvom inštalácii a iných dekorácii, kde boli zavesené modely od návrhárov.

Ale naopak ma zas potešilo, že po príchode na nádvorie Somerset House som stretla známych 
z Londýna, ktorí sa mi prihovorili, poznali ma, boli milí a k tomu krásne poobliekaní. Ťažko
sa mi to vysvetľuje, ale mala som z toho dobrý pocit. Jednoznačne to bolo iné, ako keď som sa zúčastnila na LFW prvýkrát a bola som tam ¨stratená¨:D
Stihla som ísť len jednu prehliadku, nevedela som ani aké mám lístky a zrazu nás posadili do prvej rady, najvtipnejšie, že kamošku, ktorá tam bola so mnou, som chtiac, ale neplánovane prepašovala 
do vnútra. Užili sme si prehliadku, front row a ešte k tomu ma potešila táto kresba. 




















2 komentáre :

  1. Prosím ťa, však tie fotky sú úplne skvelé! Zavidím :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jednorázové foťáky jsou skvělé, moc nestojí, tak se člověk moc nepáře s tím, co fotí, no fotky pak jsou o to zajímavější ^_^
    Jak je digitalizuješ? Scanuješ doma na scanneru?

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!