utorok 11. septembra 2012

Lovely FLOWER day

Takze dalsi post z Prahy. Ranajkovy bagel s pomazankou, za ktorym nasledoval neodolatelny kolacik. Hm, co viac si moze clovek priat na zaciatku dnasmile. Aby som nezabudla opat v BAKESHOPE.

Vidite tie kvety? Najuzasnejsie kvetinarstvo METAMORPHOSIS, v akom som kedy bola. Stylove do poslednej bodky. Okrem kvetov (booze tie farby a vona) hrala vyborna hudba, mile slecny kvetinarky a cely design bol dokonaly. Preto je odtial aj tolko zaberov a nasledne moja oblubena fotka, kedy Romi vychadza. Vsimli ste si hafana? Sedel tam asi 30s a chcela som ho stihnut, az som z uzasu zabudla nastavit expoziciu, ale nejak mi to na tej fotke neprekaza:)

Tak Praha, onedlho sa opat vidime!










Jacket- Zara, Shirt- Pes v núdzi (Benefičná burza), Bag- Miu Miu



Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!