utorok 4. septembra 2012

Trochu grafiky : Cigars

Hmm, neviem prečo ma to napadlo až dnes, ale aj tak.
S hrdosťou môžem založiť nový thread... dáme mu názov hmm, "Trochu grafiky" ?
Óóókej, móže byť! veď to je vlastne úplne jedno.
Vysvetlím, tak pozorne sleduj !

Neviem či to nazvať živobytie, povolanie, remeslo, koníček ...
Vlastne asi všetko dokopy, jedná sa o grafický design.
Je to vec čo ma baví, živím sa ňou a študoval som ju. Rád by som sem občas zavesil niěco čo sa mi podarí vypluť z môjho fotošopu, ilustrátoru a indizajnu. Schválne píšem občas, roboty je stále vyše hlavy a deň má bohužial/chvalabohu iba 24 hodín.

Nerád by som sem vešal každú prácu. To určite nie. Budem vyberať čo uznám za vhodné, teda hlavne niečo kreatívnejšie. Niečo na čo budem mať autorské práva lebo samozrejme designy čo vytvorím v práci sú majetkom reklamky, v ktorej robím blá blá blá blá......

Takže veci sme si vysvetlili a tu si už môžeš pozrieť návrh škatulky pre cigary, ktoré môj "brat od inej matere" tak velmi lúbi. Samozrejme Cuba cover musí byť. Jednalo sa o darček a ja samozrejme viem ktoré farby sú mu najbližšie. jap?

"DARMS forever"




Published by Mr.A 

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!