pondelok 30. septembra 2013

Lace blouse

Rozmýšľala som, ktorú pesničku vyberiem k tomuto príspevku. A som rada, že som si spomenula na moju obľúbenú Amy! Túto skladbu mám vo svojom playliste zopár rokov. Skúste si vypočuť remix tejto pesničky tu,  tá sa mi páči o trochu viac ako originál. Na soundclound som žiaľ tento remix nenašla, ale aspoň si môžete porovnať, ktorá verzia toho songu sa vám zdá lepšia.  Och, škoda len, že si nikdy nebudem môcť vypočuť jej úžasný hlas naživo.





Blouse, jeans, bag- 2nd hand / heels- Marni at H&M / gloves- Armani Exchange / 
earing, bracelet in hair- Topshop

7 komentárov :

  1. Je to super Evi :) Dokazala si nemozne! S obrovskou popularitou Undercut si si tvoj undrzala stale originalny!
    Katie

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je to taký dvojtvárny look! palec hore :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. práve dnes ráno keď som ju počúvala som si povedala o tom hlase to isté.
    ale tebe to veľmi svedčí ;) rukavičky a kabelka je top!

    OdpovedaťOdstrániť

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!