piatok, 27. septembra 2013

Lost in the heat of it all

Víkend pred nami, máte nejaké plány? My sa chceme ísť v sobotu pozrieť sem. Priznám sa, že som sa tejto akcie ešte nikdy nezúčastnila a hanbím sa zato. Počula som len samé pozitíva, tak sa chcem presvedčiť :). A určite pôjdeme aj tu. Tam sa ja nesmierne teším a určite si pochutnám na všelijakých špecialitách a naberiem inšpiráciu na varenie/pečenie.

Prajem teda krásny, snáď ešte trochu teplý/slnečný víkend a možno sa niekde vidíme :)







jacket, blouse- 2nd hand / trousers- Mango / scarf - Pieces / bag- Topshop / heels- Pimkie

13 komentárov :

  1. ty dokážeš skombinovať aj neskombinovateľné a vyzerať úžasne s prehľadom :) plus milujem tú pesničku

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pesnicka je jedna z mojich najoblubenejsich a dakujem za pochvalu ;)

      Odstrániť
  2. Na mňa to naopak pôsobí celé veľmi rušivo ako by si sa príliš snažila byť "spešl" nevyšlo tento krát u mňa.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pre mna to bolo uplne spontane a pacilo sa mi, ze to nie je jednoduche ako minuly prispevok :) ale dakujem, cenim si nazor a inak pekny blog, apson som ho objavila ;)

      Odstrániť
  3. Absolutně úžasnej outfit <3

    www.polar-nights.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ak by si šla na BLAF, stav sa u nás v Galérii Dunaj~ (info napr na http://galeriadunaj.tumblr.com/) :)
    ..a prvá fotka super!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Those shoes are absolutely fabulous!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Všechny tady zdravím
    Moc se mi líbí tvůj blog. Líbí se mi tvé pravidelné příspěvky, doufám, že se mi také podaří získat více čtenářů jako máš ty. Po dlouhé době uvažování jsem se odhodlala psát si také svůj vlastní blog o módě a životním stylu, doufám, že všichni budete trpělivě čekat na mé další příspěvky a budu velmi ráda, za každý komentář od vás všech. Adresa mého blogu je http://piecesoflifestyle.blogspot.cz/ . Těším se na vaše návštěvy.
    S láskou A

    OdpovedaťOdstrániť

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!