pondelok 2. júna 2014

Graduate FW '14 / Instituto Marangoni




Môj prvý FW, na ktorom som bola. Moja prvá catwalk show tu v Londýne, kde som bola! A teda, hovorím ÁNO! spravila som aj pár GIFiek (skoro ako live :D)

S Nat sme sa boli pozrieť na prehliadke, končiacich študentov a budúcich návrhárov z Instituto Marangoni. Celá miestnosť bola plná, čo zrejme hovorí za všetko.
V skratke... na začiatku hrala huslistka, následne sa spustil catwalk playlist a postupne začali vchádzať na pódium modelky/ modely. Každý študent mal svoj priestor, na ukázanie toho najlepšieho. Mňa najviac oslovili modely pre mužov. Na záver, obrovský potlesk, pískanie od spokojnosti a koniec patril opäť huslistke. TU si pozri viac info.

STREETSTYLE odtiaľ nájdeš TU a TU.

My first FW I've been to and my first catwalk show here in London ! And therefore , I say YES ! I did a couple GIF's (almost like live :D) With Nat, we went to see the graduate students and future designers from Instituto Marangoni . The whole room was full, that probably says it all . In short ... a violin solo played out to start the show , the catwalk playlist started to play and then the models starting to come out on the stage. Each student had only few models to indicate the best . My favourite designs were the menswear ones. Finally , a huge applause , whistling from satisfaction and the end belonged to violinist again . HERE to see more info. 

Streetstyle from the day you can find HERE and HERE 











toto ma dostalo! skvelý nápad








A už sa stáva zvykom (za čo sa veľmi teším), že som Nat dvorný fotograf ;) Pozri si viac foto v jej NOVOM POSTE.

the first pic- Dan K Photography

9 komentárov :

  1. Fotky sú nádherné, no tie Gify sú brutálne :OO :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. eva eva eva! krasne fotky, krasne fity, krasne VY dve!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. .. toto je úplne iný level ako "graduates" u nás... celeeeé dobré! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skvele fotky! taky jsem na to v ten den byla:) ten gif je skvely;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. evka moja paradne su tie fotky:) som uplne rada ze ti je tam tak dobre..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krása!!

    http://michelleeskingdom.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!