štvrtok 29. mája 2014

SOHO


Ďalšie z mojich návštev, kde som sa ocitla po prvýkrát... Soho a Flea market, ktorý som si síce prešla celý, ale jedine, kde som sa zastavila bol stánok s lososovými chlebíčkami :D Niežeby tam nebolo, čo pozerať, ale nestíhala som všetko naraz, aj fotiť aj vychutnávať atmosféru ruchu tejto štvrti.

Predtým sme boli pozrieť Londýn z trochu inej perspektívy, v Sky Bare PARAMOUNT, pozri TU, na poháre vína. Nabudúce ideme znova, ale v noci.
Tento víkend sa chystáme na Graduate Fashion Week, tu v Londýne, o ktorom som písala do magazínu EVA, ako jeden z mojich tipov. Yeah, zvedáva som.

Photo of Nat by me, Edit me











Me: Bomber Jacket- Isabel Marant pour H&M / Leggings- Jana Gavalcova / Hat- H&M / Bracelet- secondhand (Urban Outfitters) / Ballerinas & Bag- Givenchy

Nat: Blazer- Primark / Tshirt- The Hudge London / Shoes- Topshop / Bag- Stella McCartney / Sunglasses- Nibshop /

10 komentárov :

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!