streda 7. mája 2014

Banana Cafe

Tieto fotografie sme fotili doma, na SVK. Bola som tam na pár dní, ako prekvapenie pre moju 
sestru (oslavovala narodeniny, prekvapila som ju na jej party! a bolo to SUPER).
Na sebe mám bomber jacket zo sekáča. Našla som ju tam ešte pred zimou, je pánska, obrovská 
a možno si ju pamätáte z TOHTO postu.

Čierne neglíže je spodnička zo šiat, z Benettonu. Gipsy kabelka je tiež zo sekáča, rúž je MAC, 
nový a prvý od nich, spokojnosť! Tenisky ako inak zo sneakerbarber shopu!

sleduj môj insta a fanpage

Those photos were taken at home, in Slovakia. I was there just for few days to surprise 
my sister on her birthday party. 
On the pictures, you can see me wearing bomber jacket from secondhand. 
I bought it before winter, it's oversize and maybe you remeber it from THIS post. 
The black dress are actually an underdress for my Benetton dress. 
Leopard gipsy bag is from secondhand, too
 and lipsticks is from MAC. It's my first product from MAC and 
I am totally satisfied. The sneakers are from my favourite sneakerbarber shop!

check my instagram and fanpage

photo- Adam, edit- Me






Bomber jacket, Leopard Bag, Watches- secondhand / Underdress- Benetton / 
Sunglasses- Ralph Lauren / Sneakers- Nike, AirForce1 Year of the Horse- sneakerbarber.com / Rings- H&M / Gold bracelet- Dyrberg&Kern

bonus with my N. :*



13 komentárov :

  1. aj keď môj štýl je totálne odlišný, tak si pre mňa úplne top, tvoje výrazy, ako vieš to oblečenie na sebe predať, tvoje celkové vyžarovania :) si jedna z mála, ktorá ešte dokáže v tomto fešnbloger svete inšpirovať

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :* ďakujem! ale super blogerov je neúrekom, vo svete!
      ale cenním

      Odstrániť
  2. Vypadá to skvěle! Bunda je skvělá, fotky, pózy, tvoje obočí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jemin eva skvelá! chcela by som mať access do tvojej skrine niekedy na experimenty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D kludne, teraz mi to tam zapadá prachom :/ a vďaka

      Odstrániť
  4. presne takto sa mi to páči, šaty + bunda + tenisky.
    vynikajúca ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super.ses inspirativni, vyzaruje z toho takova zivost, hravost..bavis me, i kdyz se neztotoznuju s tim, co nosis.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak tu si už ako brutálne sexi :X

    OdpovedaťOdstrániť

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!