piatok 9. mája 2014

Happy f*cking birthday / lomography photos


Pozri si foto z oslavy mojej sestry! Sú mega, ten efekt! Urbanoutfitters so svojím
jendorazovým foťákom nesklamal ;) práve naopak! Sama som nevedela, aké nápisy/ grafiky
budú na výsledných foto. A teda, z niektorých som naozaj milo prekvapená, ako parádne vyšli. 

O tom ako bolo netreba písať, stačí pozrieť zábery a pochopíš!
Mimochodom moja prítomnosť bola na party prekvapením a som šťastná, že som na nej nechýbala. Môj príchod z Londýna spôsobil šok viacerým, nielen Romi, ale jej výraz stál naozaj zato ;)
Žiaľ nestihla som odfotiť všetkých pozvaných, keďže som sa zabávala aj ja.
Oslavovalo sa v Kontakte! DJs TOP (kto ich pozná , podľa foto, vie) práve preto som 
vybrala song, ako z party, yeah!

Check some new photos from B- day party of my sister! The photos are awesome! 
I bought very special camera with some effects from Urbanoutfitters, it’s disposable camera. 
I didn’t know which kind off efects will be on finished photos. And I’m so excited  
from these pictures. I haven’t to anything write because just look the photos. 
I’m so happy that I was there and I came from London like suprise for my sister.
The party was at the new great place Kontakt in Bratislava! DJs TOP, all the night they 
played older (not oldschool) hiphop and R’n’B, it was fantastic, yeah!

 Photo: Me













nakoniec tá naj!

5 komentárov :

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!