streda 22. októbra 2014

Barbican Centre by Carl Osbourn

Za tieto fotografie som nesmierne rada, vznikli na prekrásnom mieste- Barbican Centre v Londýne. Fotil ma Carl Osbourn, fotograf žijúci v Londýne, spoznali sme sa na London FW, kde sme si vymenili kontakty a neskôr si napísali a dohodli sa na tomto fotení.


Najviac oceňujem jeho cit pre detail a ako vie super pracovať s líniami architektúry. Bolo to veľmi príjemne poobedie a celé fotenie som bola v nemom úžase z prostredia.

Iba dodám, že ten unikátny prsteň, ktorý mám na sebe je od ANTIPEARLE,... ozajstný šperk. 


Photo by Carl Osbourn











Dress- United Colors of Benetton /  Sweater- vintage / Sneakers- Nike Free Run 5.0 / Faux Fur Scarf- Promod / Ring- ANTIPEARLE 


16 komentárov :

  1. Jednoznačne si jedna z najlepších slovenských blogeriek! Žeriem ťa, tvoj cit pre kombinovanie a fantázia.. neskutočné. Bohužiaľ ale, slovenský ľud pre takéto niečo stále nemá pochopenie :(
    http://www.thestylemon.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. velmi pekne ti dakujem za tento nazor! <3 zial ta posledna veta je smutna pravda, ale som rada, ze to je na dobrej ceste ))

      Odstrániť
  2. prvá , tretia, posledná.

    a vlastne všetky a celá si super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám tak rada, keď si nežná. Nemyslím "ružovo-volánovo" a "kvetinovo-mašličkovo" nežná, ale tak žensky a tajomne, ako na týchto fotkách. Nice :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. viem co myslis :) a tieto foto mi presne take pridu. Sikovny fotograf, co ti poviem :D

      Odstrániť
  4. ..predposledná fotka!.. a piercing Ti sekne ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi pekné fotky, hlavne tá posledná je krásna :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta kožešina je pravá?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie, nie je :) aj v popise som napisala, ze faux. Ale vdaka za opytanie

      Odstrániť
    2. Ahaa,aha.to promin, tím líp ;) jinak hezky,pekne..fandím ti ;)

      Odstrániť
  7. Krásné fotografie, líbí se mi,ten příběh, co se v nich odehrává!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krasne fotky a uzasny background! Barbican so svojou brutalitou je obrovskou inspiraciou.
    Anami, xx

    OdpovedaťOdstrániť

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!