nedeľa 12. októbra 2014

End of Summer

Žiaľ, už nastal ten deň, kedy som si musela v šatníku urobiť poriadok, vytriediť všetky letné veci a topánky. Po pol roku v Londýne sa mi nazbieralo dosť nových kúskov, ktoré som nestihla ani vynosiť. No čo už, počkajú si na mňa do ďalšieho leta. 
Na sebe mám, opäť ako tak teraz rozmýšľam, všetko zo sekáča. 
Šortky Nike, kabelka Louis Vuitton tiež zo 2nd hand.

Za kabelku som nesmierne rada, pomaly si robím zbierku dizajnérskych kabeliek zo sekáča a vintage obchodov:) Prvá je Celiné- pre pripomenutie TU.
Aký ste mali víkend? My sme si tentokrát spravili s kamošmi domácu pohodu a party na dome (tiež každý týždeň v klube,  tu v LDN ide do peňazí... :D). Navarili si a po veľmi dlhej dobe som si pochutila na slovenskom jedle (jedna z vecí, ktoré mi tu neuveriteľne chýbajú!). 

Photo david stolarik / Edit ME







Bomber Vest, Shorts, Blouse, Hat- vintage / Bag- Louis Vuitton (vintage piece) / Sneakers- Nike AirMax vachetta SNEAKERBARBER.com / Sunglasses- ZOOT.cz / Watches- Diesel

7 komentárov :

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!