štvrtok 13. februára 2014

KONTAKT

Cez víkend som mala super stretko so Zuzkou, ktorú vždy rada vidím a dodá mi toľko pozitívnej energie, že až :). Boli sme všade tade,... Ja som ju zobrala ku Kubistovi, ona mňa zase na TOTO miesto! Zhodou okolností som mala so sebou foťák a čosi som tam nafotila.

Dole v kaviarni sme si dali kafé, na ktoré sme aj zabudli, keď sme sa išli pozrieť na druhé poschodie, kde sa nachádza to,
čo vidíte na foto nižšie. Sú tam odevy od slovenských/ českých designerov, ktoré si môžete
aj vyskúšať!! Obe sme si tam našli "vychytávky"- Zuzka sa zamilovala do kabátu od Odivi a ja zas
do bundy od Poujd (ale aj do šiat, ktoré si k sebe prirovnávam :D).
A najviac sa mi páči tento editoriál, ktorý je práve odtiaľ- PERFECT!







7 komentárov :

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!