nedeľa 16. februára 2014

Magic

Ako ste strávili víkend?
Ja som ešte pred ním stihla krásne počasie, preto som úplne v pohode zniesla skoro holé nohy. Áno, viem, že sa do otvorených topánok nenosia pančušky, ale toto je výnimka!

Oversized sveter rada nosím, keď je vonku presne také počasie ako bolo- ani zima ani teplo- proste príjemne :D. Najradšej si cez neho ešte dám opasok ako vidíš na mojom insta (vlastne ten styling ma inšpiroval k tomuto stylingu). Calzedonia pančuchy som dostala už dávno, pozri v TOMTO poste- skoro je tomu rok, och ako to letí!
Počkaj aspoň do refrénu... tento album mi evokuje spomienky na minulé leto. Možno aj preto si toto CD viem pustiť len, ak je vonku slnečno :)




Oversized sweater, bag- Vintage / Sweater- secondhand / Jeans- Miss Sixty / Tights-Calzedonia / Heels- Mango / Scarf- Louis Vuitton / Hat- H&M

16 komentárov :

  1. zaujímavý outfit.. strašne sa mi páčia topánky! a pesničku púšťam stále dokola :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. palce hore!

    www.donnaiveh.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Toto je mega dobré! Ten klobúk závidím každému, mne bol moc veľký. A silonky v sandáloch nemusím, ale teraz sa mi to páči, má to nápad :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani ja, ani ja! Ale toto je výnimka :D a ďakujem ;)

      Odstrániť
  4. Fakt super nápad! Veľmi dobre nakombinovaný outfit! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie rifle ! :o ? Odkial si ich zohnala ? Zabila by som keby ich mám .. I need it ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miss 60, ale už z dávna..., ale idem teraz predávať nejaké svoje veci a rozmýšlam, že ich dám tiež na predaj... nebudem dlhšie na SVK a nezmestia sa mi do kufru :D v najbližších dňoch čekni 2indahouse market :)

      Odstrániť
  6. I loved the content, I found it very relevant!
    Highly recommend!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I finally found what I was looking for! Many thanks and congratulations for the blog!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. very good, I loved the blog, thank you for sharing, very good

    OdpovedaťOdstrániť

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!