utorok 11. februára 2014

The Blue

Hovorí sa, že modrá je dobrá... a JE! Kombinácia modrá s modrou sú superné, ešte k tomu, 
ak je to denim s denimom:) Tieto jeansy mám viac ako 3 roky, sú zo Zary a nie je nad ne, 
vysoký pás, ktorý ja tak obľubujem, úzky strih, yes! čudujem sa, že nie sú ešte zodraté z toho, 
ako často ich nosím :D

Za parku vďačím mojej setre, neviem si predstaviť bez nej tohtoročnú zimu a tiež za čižmy, ktoré odporúčam každému, kto si dá záležať na výbere obuvi(synetická koža, kvalita, o ktorej zodpovedá fakt, že ich mám už 5 zimu, ak nie dlhšie).
A musím sa pochváliť- dnes som úspešne spravila vodičák (áno, trapka, až niekoľko rokov 
po 18tke..., ale na čo by mi doteraz bol, keď som mala večne nejaký ochotný taxík;); takže pozor! ďalšia ženská za volantom).
btw, som zaľúbená do týchto sneakers!
trochu leta, úplne som dostala chuť počúvať ju––––>>







Parka- asos.com / Shirt, Jeans- Zara / Shoes- Camper / Bag- secondhand / 
Belt- Salvatore Ferragamo / Earring- Topshop

11 komentárov :

  1. jsi vážně dokonalá...jeden z mála blogu, které jsem zůstala sledovat <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Denim on denim ja môžem! :) A parku nosím aj ja túto zimu najčastejšie :D. Gratulujem k vodičáku, ja svoj síce mám, ale nejazdím, hanba mi :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :Dno ja by som chcela začať hneď jazdiť a ďakujem ;) / Parka je najviac :)

      Odstrániť
  3. vždy sa bojím kombinácie denim s denim ale vyzerá to úžasné tak sa asi nechám inšpirovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Za najky z liquid metal packu bych dala cokoliv...!! Akorát jsou prostě všude vyprodaný ((( btw. outfit skvělej a máš krásný obočí :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Your outfit is amazingly chic! I love it! x

    OdpovedaťOdstrániť

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!