piatok 28. februára 2014

LILA

Máte odvahu kombinovať rôzne farby, materiály, štýly? Ako vidíte, mne to nerobí problém :D aj keď viem, že som trochu nepochopená, ale zabijem sa, keď sa v tom cítim dobre?! ;)

Napríklad TU sa mi páči kombinácia teplákov a lodičiek. Košeľu som si zakúpila v sekáči, má superný materiál- vzdušná, lesklá. Kabelka je zo Zary, ale podobnú som ešte niekedy dávno videla u Lanvin- a. Inak, som veľkým zástancom nosenia šatiek na kabelkách/ minule som mala aj na ruksaku, je to taký nevtieravý doplnok.

Vyšiel nový SchoolboyQ, takže počúvame –––>>



Krásny víkend 
 


Jacket- Replay / Shirt- seconhand / Jeans leaggings, bag- Zara / Heel- Pimkie / 
Sunglasses- Marc Jacobs / Scarf-  from Vienna shop


8 komentárov :

  1. topánky úžasne , niečo s remienkom hľadám aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. You so cute! :) Tiež si niekedy oblečiem nejakú podľa mňa supernú kombináciu, premávam sa v tom po byte a vždy keď sa pozriem do zrkadla, tak si poviem "Toto mi vyšlo." a tesne pred odchodom si uvedomím, že žijem vo Veľkom Krtíši a nie v Londýne (alebo aspoň v Ba/Prahe :D) a prezlečiem sa...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D zlatá! Tak nabudúce si spomeň na mňa a nechaj si to oblečené :) !! a Ďakujem :*

      Odstrániť
  3. jsi skvělá! podobné boty jsem si chtěla koupit, ale nebylo číslo. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jako správný leopard nemohu nemilovat ty boty. Skvělé!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dakujem tiii! :))) a fit som uz obdivovala na lb, sekne ako vzdy ♡ + skvela uprava opat ako vzdy + suhlas so satkou ako nevtiravym doplnkom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělé fotky! Koukala bych na ně pořád!

    www.stylesolution.cz

    OdpovedaťOdstrániť

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!