utorok 25. februára 2014

Silver Combo

Konečne je tu nový post! Dnes sme boli s mamou opäť akčné :D pozri TU (moje prvé gif, prosím berte ohľad). Napriek zlému svetlu, vznikli celkom fajn fotografie, teda aspoň dúfam, čo poviete?

Mám na sebe nové legínsy od Janky Gavalcovej, ďakujem za tento super darček. Som legínsová princezná, mám ich vyše 20 :)  Šiltovku mám už dávno, zo sekáču, totálne mi pripomína tú, čo mala na sebe vo filme Factory Girl Edie Sedgwick (Sienna Miller), AHA (v poradí druhá foto).Lakovky sú zo Zary, ale vytunigovala som ich vlastnými saténovými šnúrkami, skúste, nadobudnú úplne iný efket.





Bomber Jacket- Isabel Marant pour H&M / Blue vest- Boris Bidjan Saberi / 
Leggings- Jana Gavalcova / Shoes- Zara / Cap, backpack- secondhand

10 komentárov :

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!