streda 4. decembra 2013

All about Houndstooth

Predsa ešte len vykuklo na oblohe slnko, tak som to nemohla nehať len tak bez povšimnutia a využili sme ho pri fotení nového príspevku. Môj outfit sa skladá hlavne zo secondhand kúskov, nie žeby som to robila naschvál (že to celé ladím len do takéhoto oblečenia), ale mám ich naozaj veľa 
a občas sa mi podarí zladiť iba do nich. Práve som si uvedomila, že aj ďalší post, ktorý mám už pripravený je celý zo sekáča :)
Dnes sa ide do Berlína a nesmierne sa teším (ešte som tam nikdy nebola, tak som plná očakávaní, pretože veľa ľudí si to mesto veľmi chváli). Beriem aj foťák, 
tak uvidíme či bude čo fotiť a ak áno, tak to samozrejme uvidíte na blogu ;) Alebo aj TU!  

A keď prídem, tak by som rada stihla ísť SEM.








Dress, Coat- 2nd hand / Faux fur - vintage / Sneakers- Sneakerbarber
Headband- Odd lillipop / Gloves- Armani Exchange / Tablet- Intel CZ/SK

16 komentárov :

  1. juj tie tenisky skvelý unexpected moment ktorý mám rada :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oooo, toto je super, inak aj mne sa občas podarí zladiť všetko zo sekáča :D A tie tenisky ti tak závidím, sú dokonalé!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :* dakujem za chvalu! a ani nehovor, niekedy mi to pride uz aj hlupe, ze vsetko mam zo sekaca...,ale neuvedomim si to, ked si vyberam, co si obleciem az potom ked sa ma niekto spyta odkial mam tie veci:D

      Odstrániť
  3. This is such a cute look. I love the dress and the coat!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. SO PRETTY! I love love love the houndstooth, so classy
    X
    Short Girl, High Heels

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Perfect contrast between the old fashion classics with the technology of 21st century!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Perfect contrast between the old fashion classics and technologic 21st century.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. beautiful jacket, beautiful photos, beautiful post!

    Xx Cécile
    http://sapetoibien.Blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné. Ještě nikdy jsem v sekáčích neviděla tak nádherné věci. :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) tak chodis po nejakých zlých :D urcite navstiv jeden z TextileHouse-ov a dakujem

      Odstrániť
  9. Ty tenisky jsou k tomu kompletu skvělé :) Jen jestli můžu poradit, nevytahujte tolik ty stíny na fotkách, obličej pak působí mrtvolně a nepřirozeně :)

    http://www.kamilaklara.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vdaka! JJ, chapem co myslis s tymi fotografiami ;)

      Odstrániť

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!