nedeľa 8. decembra 2013

& other Stories

& other Stories je jeden veľkolepý fashion& beauty koncept, do ktorého sa okamžite zamilujete. Stalo sa to aj mne,... keby som mohla, tak by som sa doň hneď presťahovala. Jediná nevýhoda je, že najbližší obchod je až v Berlíne (takže vrelo odporúčam, keď tam náhodou budete). Viac pochopíte
po kliknutí TU. Nájdete v ňom ozaj všetko: oblečenie, doplnky, šperky, topánky, tenisky, kozmetiku, fashion magazíny,...
Ja som si kúpila pár drobností (rúž, sýto hnedej farby; tekutú očnú linku- odtieň "prezretá slivka"- nikdy som takýto odtieň na očnú linku nevidela a som veľmi zvedavá ako bude vyzerať; aplikátor na nanášanie rúžu a mega hrubý magazín plný fotografií a inšpirácií) a moja sestra mi kúpila prsteň ako darček a spomienku na Berlín.
A verte, že vždy keď si ho budem dávať na prst, tak si zaručene spomeniem na tento výlet a obchod. Stala sa mi totiž vtipná príhoda :)
Skúšala som si viacero prsteňov a ja hlúpa som si neuvedomila, že sú v kope pomiešané rôzne veľkosti, a tak som si jeden navliekla na prst- navliecť mi išiel úplne v pohode, lenže vyvliecť mi už nešiel... takáto situácia sa mi stala už mnohokrát, ale vždy som to v pohode zvládla. Avšak tentokrát mi začal veľmi rýchlo opúchať prst, začervenal mi a už som začala trochu panikáriť. Bolo mi to trápne, ale musela som si prst a prsteň nasliniť (snažila som sa tak, aby ma nikto nevidel) a nič, bolo to ešte horšie a už som cítila, že je ozaj zle, keď som cítila, že pri neustálom skúšaní si ho dať dole,
sa mi ako keby trhá pokožka.
Našťastie tam  so mnou akurát bola moja záchranárka Baška, ktorá vylovila krém na ruky a snažili sme sa ho spoločne votrieť pod prsteň... poviem vám, že mi ozaj nebolo všetko jedno, lebo môj prst bol neskutočne napuchnutý a červený. Povedala som si, že buď teraz alebo nikdy, zaťala som zuby
a cez hroznú bolesť som si oslobodila svoj prstenník. Takže vhodnejší darček ako spomienku na výlet v Berlíne si neviem predstaviť ;) a hlavne to, že je práve z tohoto obchodu.

A veľmi sa teším na ďalšie fotografie z Berlína, ktoré sem čoskoro zavesím. (budú tam zábery aj
zo spomínaného obchodu, nemohla som neodfotiť tých skvelých, štýlových ľudí, hlavne predavačky, OCH! :) )
a toto tam hralo:





2 komentáre :

  1. omg aj ja som uz slinila :-D vela krat haha :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hahaaaaaaa, minule som niekde videla ze si mas omotat ten opuchnuty kus prsta nitkou, tak ze ho stiahnes a potom ho zvlecies, ale chcela by som to vidiet v reale ci to aj funguje :D :D :D
    Mala si aj opuchliac odfotit ;)

    OdpovedaťOdstrániť

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!