nedeľa 15. decembra 2013

Dirt baking by Xspirit

Tento e-shop už poznáš? Práve pre nich sme nafotili zopár záberov. Táto slečna celé toto fotenie zorganizovala a ja som mala možnosť sa zoznámiť s pár novými ľudmi, vďaka, ktorým vládla po celý čas super nálada a ani neviem kedy všetky tieto fotky vznikli. Počasie bolo naozaj zlé,
3 hodiny sme čakali kým sa vyjasní, žiaľ sa tak nestalo, ale myslím, že to vôbec nevidno. Pán Peter Spurný ich nafotil za jedna, čo myslíš? ;) Tu si pozri viac foto.







8 komentárov :

  1. WAU :) tak tieto fotky sú viac než dobré ! :3
    všetci vyzeráte úplne úžasne XX

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a da se tam koupit ta uzasna zelena parka? vypada uchvatne!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super fotky, škoda že pri nich nie je hudba - to mám na tvojom blogu veľmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) vdaka, mrzi ma to!vcerajsi zhon mi to nedovolil, ale buduci prispevok bude

      Odstrániť

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!