štvrtok 19. decembra 2013

Faux Fur Coat

Raz a zas som si uvedomila (pri písaní popisiek, čo mám na sebe oblečené) ten sekáč! Síce kvôli hygiene si nenakupujem topánky v secondhandoch, ale pokiaľ vidím, že neboli nosené, tak nemám problém. Pozriem sa vždy na podrážku a podľa toho usúdim, že sú OK :) tieto boli úplne nové a za nič by som ich nevymenila! V týchto chladných dňoch sú asi najvhodnejšia obuv akú mám, nepremočia sa, nie je mi v nich zima (a ja som teda náchylný jedinec, čo sa týka chladu od nôh), takže spokojnosť za 1,75e :D











Faux fur coat, dress, boots- 2ndhand / Leggings- Jana Gavalcová / 
Necklace, ring- vintage / Clutch bag- N.

6 komentárov :

  1. to nemyslíš vážne ! takéto botky za nič, viacmenej...oh my dream :3
    Inak vážne dokonalý outfit, psaníčko, kožuch, šaty, náhrdelník... všetko tak krásne veci !

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I love the 90's vibe of this outfit! Such a cool coat

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kožušik je super! A prosím ťa dáky e-mail na kt. by som ťa mohla ohľadne niečoho kontaktovať? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vdaka :)) mail mam uplne dole pod mojim meno (2indahouse@2indahouse.com).

      Odstrániť
  4. palce hore!

    www.donnaiveh.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!